Kontakt z pracownikiem
Infolinia: 41 373 13 40

Ogłoszenie o naborze wniosków

2017-01-20 15:22

Wójt Gminy Ruda Maleniecka ogłasza nabór wniosków na dofinansowanie kosztów

transportu i unieszkodliwiania  odpadów zawierających azbest w 2017 r.

Działanie ma na celu realizację „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Ruda Maleniecka na lata 2012 – 2032” i jest zgodne z przepisami prawa obowiązującego w tym zakresie , tj. z ustawą z 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm. ).

1. Z dofinansowania korzystać mogą osoby fizyczne będące właścicielami (współwłaścicielami, wieczystymi użytkownikami) budynków mieszkalnych i gospodarczych zlokalizowanych na terenie Gminy Ruda Maleniecka.

2. Ubiegającym się o dofinansowanie może być osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. nr 155 poz. 1095 ze zm.)

3. Dofinansowaniu podlegają w 100% koszty transportu i unieszkodliwiania materiałów budowlanych zawierających azbest zalegających na posesji.

5. Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.

6. Liczy się kolejność wpływu kompletnych wniosków. Wnioskodawcy, którzy zakwalifikują się do programu zostaną o tym fakcie poinformowani.

7. Osoba fizyczna, która chce skorzystać z dofinansowania w 2017 r. obowiązana jest złożyć kompletny wniosek wraz z kserokopią aktu notarialnego posiadania nieruchomości na której gromadzone są odpady zawierające azbest, do końca stycznia tegoż roku. Pozostałe wnioski o dofinansowanie poprawnie złożone w późniejszym terminie będą uwzględniane w kolejnym naborze.

7. Właściciel musi być obecny przy odbiorze zalegających na posesji odpadów zawierających azbest.

8. Program zostanie zrealizowany, o ile Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej uzyska dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach.

DRUK WNIOSKU DO POBRANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ WWW.RUDAMALENIECKA.PL  W AKTUALNOŚCIACH W ZAKŁADCE „DLA MIESZKAŃCÓW”.
WNIOSKI NALEŻY SKŁADAĆ W URZĘDZIE GMINY, POKÓJ NR 9
DODATKOWE INFORMACJE POD NR TEL. – 41 373 13 48

Dokumenty do pobrania:

Wniosek (docx)

Oświadczenie (docx)

Powrót do poprzedniej